28 Kasım 2016 Pazartesi

Yeni Medya Ve Var Olma

Herkesin artık az çok aşina olduğu ve geleneksel medyanın işlevlerini hızla kendi üzerine geçiren yeni medya ortamları markalar için olmazsa olmaz mecralar haline gelmiştir.
Markalar ulaşılabilir, proaktif ve etkileşimli var oluşlarını göstermek ve işlevsel biçimde kitlelerine sunmak için sosyal medyadan sıkça yararlanmakta,yararlanmak durumunda kalmaktadır.
Blinçlenen kitleler sorunlarına hızlı cevap, sürekli etkileşim değişim, gelişim ve bunların kendileriyle paylaşımını bekler duruma gelmekte sosyal medya da bu ihtiyaçları karşılamak adına en verimli alan olarak karşımıza çıkmaktadır. 
Bunun yanında firmaların kendilerine ait web siteleri kurumsallığın bir parçası olmuş ve bu web site tasarımları marka imajıyla ilişkilendirilerek güçlü olmalıdır.
Bu siteler ne kadar imaja katkılı veya imajın yansımasıyla güçlü olursa yeni medya reklam ortamlarından google reklamlarında kendilerine yer bulmada bi o kadar maddi açıdan karlı duruma geçecek, sitelerini üst sıralara taşımada rahat edeceklerdir.
Bir nevi kazan kazan durumu da diyebileceğimiz bu durum kalite standartlarını koruma konusunda çok kullanışlı olup, kalite karşılığında gider tasarrufu sağlamak olarak görülmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder